dinsdag 21 augustus 2012

fotd; Verjaardag look

Gister heb ik met mijn mijn favoriete Inglot palette een mooie subtiele maar ook een leuke verjaardag look gemaakt wat dragelijk was met de warmte (28 graden). JaJa mijn vriend was jarig en vierde gisteren zijn 22e verjaardag.



In deze palette zitten erg mooie bruintinten en deze draag ik dan ook erg graag (bij Inglot kun je zelf je kleuren samenstellen). Voor mijn ooglook heb ik alle vier kleuren uit het palette gebruikt. Met deze hitte moet het natuurlijk wel een ooglook zijn die ook mooi blijft zitten en die niet te heftig is.


Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:

Gezicht:
Cream foundation NR 26 van Inglot revieuw
YSM Pressed Powder NR 40 van Inglot
Tri brow color van Make Up Store
Blush fresh rose van Make Up Store

Ogen:
Eye Makeup Base van Inglot
Inglot pallete in de kleuren: matte 326, matte 357, AMC shine 31 en pearl 395
False Lash effect van Maxfactor

Lippen:
Clarins Instant light lip perfecto, rose shimmer 01



Wat vinden jullie van deze ooglook?

1 opmerking: