zaterdag 18 augustus 2012

weer terug van weg geweest

De afgelopen twee maanden heb ik eens goed moeten denken over mijn leven, ik heb namelijk mijn studie Sociaal Agogisch Werker niveau 4 (saw) afgesloten. Wat wil ik, hoe ga ik dit aanpakken maar vooral wat zijn mijn dromen. Op sommige momenten was het natuurlijk erg lastig om daarin nog realistisch te blijven omdat er zoveel dingen zijn die ik leuk vindt. De laatste tijd ben ik veel bezig geweest met beauty producten en het adviseren van beauty producten. Maar het uitzoeken wat  het beste product is vind ik geweldig om te doen. Ik volg al en aantal jaren en aantal beautybloggers maar waarom zou ik dat zelf niet kunnen? ik heb genoeg fantasie en ideeen, me hoofd zit er vol mee zo vol dat ik besloten heb om hier daadwerkerlijk wat mee te gaan doen. Bij deze welkom op ilailse real beauty!

Liefs ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten