woensdag 22 augustus 2012

Nagelswatch: Sally Hansen

Vandaag heb ik voor jullie een nagelswatch van Sally Hansen en wel de Complete Salon manicure 370 Comander in Chic. Dit is een van mijn favoriete nagellak kleur die ik erg graag draag en met veel te combineren is.

Sally hansen belooft dat deze nagellak 5 in 1 is. Je krijgt namelijk een basecoat, groeistimulerende behandeling, nagelversterker, kleur en een topcoat. Zelf vind ik dat deze lak mijn nagels wel iets versterken maar ik heb dan ook hele dunne nagels.

De nagellak zit in een mooi chic flesje met veel inhoud, maar liefs 14,7 ml. Het borsteltje is lekker breed en rond afgesneden en de dunner lak is erg fijn om deze nagellak makkelijk aan te brengen. Op de foto's heb ik twee laagjes over elkaar, de nagellak is dan mooi gedekt. Een voordeel vind ik dat de nagellak snel droogt en lang blijft zitten. 


De nagellak kost €11,99 per stuk en worden onder andere verkocht bij Ici Paris XL, Douglas en Etos. 



2 opmerkingen: