donderdag 23 augustus 2012

MAXeyes Action



Ik heb voor jullie de MAXeyes 3 color eyshadow palette van de Actio getest.Na de vorige oogschaduw van de MAXeyes waar naar mijn mening erg weinig pigment in zat was ik over dit product een beetje sceptisch. De kleuren die in deze 3 color eyeshadow palette zitten vind ik erg mooi. Ik hou wel van de bruin/brons tinten, ik besloot deze daarom te kopen en voor jullie te swatchen. 



Thuis heb ik deze meteen geswatch en er een ooglook mee gemaakt. Het verbaast me hoeveel pigment er van deze eyshadow af komt veel meer dan die andere palette. Hieronder mijn ooglook die ik met deze drie leuren heb gemaakt. 




De lichtste kleur heb ik gebruikt onder mijn wenkbrauw en binnenste ooghoek, de kleur ernaast heb ik in mij arcadeboog vervaagt en op het bewegend ooglid zit de kleur helemaal rechts van het palette. De kleuren heb ik geblend waardoor ze mooi in elkaar overlopen



Wat vinden jullie van deze drie kleuren? Ik weet niet meer precies de prijs van deze palette maar is wel onder de €2,00 geweest.

4 opmerkingen:

  1. Kleuren staan je leuk. Voor mij iets te veel glim, hihih te oud daarvoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn wel goed te combineren met een matte kleur. Als je deze shimmer kleur dan op je bewegend ooglid doet is ook heel erg mooi ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. klein stukje op bewegend ooglid want anders geen porum met mijn vel hihih

    BeantwoordenVerwijderen