donderdag 23 augustus 2012

unboxing: glossybox augustus

Vandaag heb ik alweer mijn derde Glossybox ontvangen. Van dit cadeautje word ik altijd super blij. De inhoud kan afwijken per box, ze proberen aan de hand van je beautyprofiel je Glossybox er op af te stemmen. Als je de Glossybox nog niet hebt ontvangen, en je wil niet weten wat de inhoud is LEES DAN NIET VERDER!


De Glossybox zit dit keer weer in de mooie roze doos die ze voorheen altijd hadden. Het thema van deze maand is haarverzoring en make-up, hier ben ik persoonlijk heel erg blij mee.


De volgende producten zitten in mijn Glossybox:

- Vera Valenti Crayon | Palette met 8 oogschaduw's en 1 blush | full size €5,32
- Vera Valenti Crayon | Zwarte oogpotloot met punterslijper | full size €3,90
- Kiehls Lip Balm #1 | verzorgende en beschermend lip balm | full size €8,00
- Glossybox  beauty brush | blush kwast ontworpen voor Glossybox | full size €7,00 
- Indola | Innova collor shampo | 50 ml | full size kost €11,75 / 300 ml

Eindelijk zit er in de Glossybox een oogschaduw, en wel een palette van Vera Valanti Crayon. Dit merk is bij mij toaal onbekend en was daarom erg benieuwd naar de pigment van de kleuren. In dit palette zitten brons, bruin en koper tinten en een koraal kleur blush. Persoonlijk vind ik dit erg mooie kleuren. De oogschaduw kleuren hebben allemaal shimmer. Ik was erg benieuwd hoe de pigment van de kleuren zijn maar die zijn echt geweldig. De textuur van de oogschaduw en blush is zacht maar brengt wel fijn aan. Ik zal hiermee nog een keer een ooglook maken.




Ik was altijd al erg nieuwshierig naar het merk Kiehls. Hier heb ik de laatste tijd en aantal revieuws van gelezen en wilde dit zelf erg graag gaan proberen, ik was daarom ook helemaal blij dat er een product van Kiehls in de Glossybox zit en wel de Kiehls Lip Balm #1. Dit product is een favorieten van de klanten van Kiehls. Dit product belooft je lippen te beschermen, bijvoorbeeld tijdens de winter als het koud is of met harde wind en je lippen te verzorgen. Ik ben erg benieuwd.

De Indola - Innova collor shampoo ken ik zelf niet, deze ga ik voor jullie testen. Erg handig ik heb namelijk gekleurd haar. 

Wil je zelf elke maand de Glossybox ontvangen, en leuke producten uitproberen? Neem dan een abonnement op de Glossybox en ontvang elke maand 5 beauty miniaturen voor €12,50 per maand (maandelijks opzegbaar). Ga naar glossybox.nl. 

4 opmerkingen:

  1. Ohwauw, ziet er leuk uit! Ik denk dat ik hem ook maar ga nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja deze glossybox was erg leuk. Zeker een aanrader om de glossybox te nemen, kan er zelf altijd erg na uit kijken.

      Verwijderen
  2. Hmm ziet er leuk uit misschien zelf ook maar is gaan nemen,Kan ik daar ook weer een artikeltje over schrijven ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het altijd leuk om te kijken hoe iemand de glossybox vind! ik zeg doen ;)

      Verwijderen