zaterdag 15 september 2012

Beautytip 2: foundation

Vandaag heb ik weer een leuke tip voor jullie en namelijk over foundation. Zelf gebruik ik niet elke dag foundation dit omdat niet tot nauwelijks onzuiverheden heb, alleen sproeten, moedervlekjes en soms erg rode wangen maar dit vind ik vaak niet erg. 




Foundation zorgt ervoor dat je huid er egaal uit ziet. Foundation is in verschillende vormen verkrijgbaar zoals in creme, stift, mousse of vloeibare vorm. Het vaakst word de vloeibare vorm van foundation gebruikt. 

Belangrijk is dat als je foundation gebruikt die het dichts bij je eigen huidskleur zit. Dit kun je testen door een beetje foundation op je kaaklijn uit te vegen en niet op je hand zoals veel mensen dit doen, dit omdat je hand een andere kleur heeft dan je gezicht. De drogist heeft vaak maar 6 tot 8 kleuren en soms nog minder, zelf kan ik hier nooit mijn huidskleur vinden omdat ik een te lichte huid heb en haal mijn foundation dan ook liever bij Inglot (zie revieuw Inglot foundation)

foundation kun je op verschillende manieren aanbrengen. Zelf breng ik foundation met mijn handen aan, ik zorg ervoor dat mijn handen goed schoon zijn dit is belangrijk om infecties te voorkomen. Wat ook vraag gebruikt word is een sponsje speciaal voor foundation, persoonlijk vind ik dit wat minder hygiënisch werken. Als je wel een sponsje gebruikt zorg er dan voor dat je het sponsje goed schoon houd om infecties te voorkomen. Verder kun je ook goed een make-up kwast speciaal voor foundation gebruiken, dit vind ik zelf wel fijn om te doen. Hierbij moet je ook de kwast goed schoonhouden door je kwast met speciale kwasten shampoo te wassen of babyshampoo. 

Hier een aantal handige tips:

- Om oneffenheden weg te werken kun je het beste concealer onder je foundation doen voor een nog mooiere egalere gezicht, een dubbele laag foundation heeft dan geen zin. 
- breng foundation nooit te dik aan, wat niet echt mooi is als je het wel bekende pannenkoeken effect hebt. 
- als je een goede foundation heb in je eigen huidskleur hoef je geen foundation op je hele hals te smeren, dat scheelt weer foundation en daarom kun je beter voor een wat duurdere foundation gaan die in je eigen huidskleur is. 
- werk altijd van binnen naar buiten met vegende/deppende bewegingen.
- poeder je foundation af met matterende poeder het liefst van het zelfde merk in de zelfde tint, zo blijft je foundation het langste zitten.
- zorg dat je kwast/spons of handen schoon zijn voordat je foundation aanbrengt dit om infecties te voorkomen

fabel: 

foundation is slecht voor je huid | Dit is pure onzin, op het gebied van foundation is er erg veel veranderd als je naar een aantal jaren terug kijkt. In de meeste foundation bevatten tegenwoordig verzorgende/beschermende stoffen zoals UV-filters, vitamines, verzorgende oliën. Natuurlijk is het wel belangrijk om je huid te reinigen maar dat is ook belangrijk als je geen make-up draagt, omdat je huid veel te voortduren heeft. (zie tip 1)


Wat is jou fijnste foundation?

1 opmerking:

  1. Hiv-ziekte voor de laatste 3 jaar en had pijn die moeilijk te eten was en hoest zijn nachtmerries, vooral het eerste jaar. In dit stadium is het immuunsysteem ernstig verzwakt en het risico van het oplopen van opportunistische infecties is veel groter. Niet iedereen met HIV zal echter doorgaan met het ontwikkelen van AIDS. Hoe eerder u wordt behandeld, hoe beter uw uitkomst zal zijn. Ik begon met ARV om vroegtijdige dood te voorkomen, maar ik geloofde in God dat ik ooit zou worden genezen. Als een Hiv-octrooi adviseren wij om antiretrovirale behandelingen te nemen om onze kans te verkleinen van het verzenden van het virus naar anderen, een paar weken geleden kwam ik op zoek op het internet als ik informatie over Hiv-behandeling met kruidengeneeskunde kon krijgen, op mijn zoektocht zag ik een getuigenis van iemand die is genezen van Hiv haar naam was Achima Abelard en ander Herpes Virus patent Tasha Moore gaf ook getuigenis over deze zelfde man, genaamd Dr. Itua Herbal Center. Ik was ontroerd door de getuigenis en ik nam contact met hem op via zijn Email.drituaherbalcenter@gmail.com We praatten en stuurde me een flesje kruiden Geneeskunde Ik dronk het zoals hij mij opdroeg. Na het te hebben gedronken, vroeg hij me om een ​​test uit te voeren dat ik mijn lijdensweg met het Hiv-octrooi heb beëindigd. Ik ben genezen en vrij van Arv Pills. Ik ben hem altijd dankbaar Drituaherbalcenter . Hier zijn contactnummer +234 8149277967 ... Hij verzekert mij dat hij de volgende ziekte kan genezen .. Haar, kanker, herpesvirus, ziekte van Lyme, epilepsie, blaaskanker, colorectale kanker, borstkanker, nierkanker, leukemie, longkanker, non-hodgkin lymfoom, huid Kanker, Lupus, Baarmoederkanker, Prostaatkanker, fibromyalgie, ALS, Hepatitis, Copd, ziekte van Parkinson. Genetische ziekte, Fibrodysplasia-ziekte, Fibrodysplasia Ossificans Progressiva, Fluoroquinolone-toxiciteitssyndroom, Lever / Nier Inflammatoire, onvruchtbaarheid, darmziekte, ziekte van Huntington, Diabetes, Fibroid...

    BeantwoordenVerwijderen