vrijdag 14 september 2012

Vakantie

IK HEB EINDELIJK VAKANTIE

(foto van google)

Ik moest nog 7 diensten en dan had ik vakantie, wat ben ik blij! sinds ik van school af ben heb ik nog geen vakantie gehad en bijna elke dag gewerkt en was ik soms maar 1 keer in de week vrij. Dit omdat ik na mijn stage  een contract heb gekregen maar hiervoor al heel veel was ingeplant bij een flex-pool. 
Met mijn gezondheid is het de afgelopen 3 maand erg slecht gegaan, ik heb dagelijks weer erg veel pijn en neem nu ook pijnmedicatie. Vandaag was dan ook mijn laatste dagje bij de groep waar ik als vaste inval werkte waar ik anderhalf jaar heb gewerkt. Ik vind het erg jammer dat ik door gezondheid redenen daar moet stoppen maar ben ook blij dat de knoop nu doorgehakt is en ik hoop snel weer van mijn pijn medicatie af te zijn. Na mijn vakantie ga ik kijken op welke andere groepen in wil gaan invallen, ik heb namelijk te weinig inkomsten met mijn 18 uurs contract. 

Maar mijn vakantie word een grote relaxt / ontspanning vakantie! dat is wat mijn vriend en ik hard nodig hebben. We gaan 1 nacht naar een hotel in Noordwijk heerlijk ontspannen, we hebben een luxe kamer geregeld! en dan hebben we nog een nacht in Purmerend en gaan we shoppen in Amsterdam en nog 1 nacht bij Pieterburen en dan gaan we naar de zeehonde. Al deze drie nachten heb ik via www.vakantieveilingen.nl super handig als je niet teveel geld te besteden hebt. Ik heb tijdens het bieden een afspraak met mezelf gemaakt dat ik niet boven de 25 euro ga bieden. Ik heb deze 3 nachten voor maar €73!! Beter kan toch niet. 

Verder gaan we nog naar de dierentuin ergens in Duitsland, naar de bioscoop en gezellig op bezoek bij onze ouders. 

IK HEB ER ZIN AAN.

Hebben jullie al vakantie gehad, en wat hebben jullie gedaan?

2 opmerkingen:

  1. Geniet ervan, je hebt er hard voor gewerkt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hiv-ziekte voor de laatste 3 jaar en had pijn die moeilijk te eten was en hoest zijn nachtmerries, vooral het eerste jaar. In dit stadium is het immuunsysteem ernstig verzwakt en het risico van het oplopen van opportunistische infecties is veel groter. Niet iedereen met HIV zal echter doorgaan met het ontwikkelen van AIDS. Hoe eerder u wordt behandeld, hoe beter uw uitkomst zal zijn. Ik begon met ARV om vroegtijdige dood te voorkomen, maar ik geloofde in God dat ik ooit zou worden genezen. Als een Hiv-octrooi adviseren wij om antiretrovirale behandelingen te nemen om onze kans te verkleinen van het verzenden van het virus naar anderen, een paar weken geleden kwam ik op zoek op het internet als ik informatie over Hiv-behandeling met kruidengeneeskunde kon krijgen, op mijn zoektocht zag ik een getuigenis van iemand die is genezen van Hiv haar naam was Achima Abelard en ander Herpes Virus patent Tasha Moore gaf ook getuigenis over deze zelfde man, genaamd Dr. Itua Herbal Center. Ik was ontroerd door de getuigenis en ik nam contact met hem op via zijn Email.drituaherbalcenter@gmail.com We praatten en stuurde me een flesje kruiden Geneeskunde Ik dronk het zoals hij mij opdroeg. Na het te hebben gedronken, vroeg hij me om een ​​test uit te voeren dat ik mijn lijdensweg met het Hiv-octrooi heb beĆ«indigd. Ik ben genezen en vrij van Arv Pills. Ik ben hem altijd dankbaar Drituaherbalcenter . Hier zijn contactnummer +234 8149277967 ... Hij verzekert mij dat hij de volgende ziekte kan genezen .. Haar, kanker, herpesvirus, ziekte van Lyme, epilepsie, blaaskanker, colorectale kanker, borstkanker, nierkanker, leukemie, longkanker, non-hodgkin lymfoom, huid Kanker, Lupus, Baarmoederkanker, Prostaatkanker, fibromyalgie, ALS, Hepatitis, Copd, ziekte van Parkinson. Genetische ziekte, Fibrodysplasia-ziekte, Fibrodysplasia Ossificans Progressiva, Fluoroquinolone-toxiciteitssyndroom, Lever / Nier Inflammatoire, onvruchtbaarheid, darmziekte, ziekte van Huntington, Diabetes, Fibroid...

    BeantwoordenVerwijderen