maandag 27 augustus 2012

ABC tag



Vandaag heb ik iets anders voor jullie, namelijk een ABC tag. Ik zag dit al eerder op andere blogs en dacht, dit is wel leuk zodat jullie mij beter leren kennen, als je dat wil natuurlijk! Lees dan snel verder.

Age: Ik ben 20 jaar en ben 22 november jarig!
Best Friend: Mijn beste vriend is toch echt mijn vriend Tim. We zijn elkaars beste maatjes. Belangrijk voor ons is dat je eerlijk bent naar elkaar toe.
Chore you hate: Ik heb een bloedhekel aan dweilen. Doordat ik minder kracht in mijn arm heb kan ik dit niet zo goed, het doet dan veel pijn aan mijn arm. Veel te zwaar!
Dreamhouse: Hier ben ik erg druk mee bezig. We moeten rond juni/juli 2013 ons huis uit omdat wij anti-kraak wone. Ik hoop dat we een mooi huis kunnen kopen/huren met 3+ slaapkamers en een fijne tuin waar mijn hond in kan spelen.
Essential start of your day: Als ik moet werken begin ik vaak om 7.00 uur, dan heb ik echt nog geen zin in eten. Vaak eet ik pas rond 9.00 uur. De ene keer eet ik alleen fruit en de andere keer een boterham met hagelslag. Als ik vrij ben of in de avond moet werken, eet ik vaak een beschuit als ontbijt.
Favorite color: Dat is toch echt paars.
Gold or silver: zilver.
Height: 1.82
Instruments I play: Ik heb een tijd basgitaar gespeeld. Maar ik zou niet meer weten hoe het moet! Verder speel ik geen instrument maar zou wel graag akoustische gitaar willen leren spelen.
Job Title (most recent): Begeleider in de gehandicapten zorg. Eigenlijk ben ik opgeleid als Persoonsbegeleider in de gehandicapten zorg. Maar voor je een baan vind in deze functie moet je eerst heel wat ervaring opbouwen. Gelukkig krijg ik daar op mijn werk de kans voor.
Kids: Nope!
Music that you always listen to: Ik hou ontzettend veel van de muziek van Coldplay maar mag ook graag SlamFM luisteren.
Nickname: Die heb ik eigenlijk niet!
Overnight hospital stays: Ik heb een hele tijd waterpolo gespeeld. Helaas liep ik een blessure op. Hierdoor moest ik direct stoppen en zelfs geopereerd worden. Helaas is deze operatie niet goed gegaan, met tot gevolg dat ik al jaren met klachten loop en nog regelmatig naar het ziekenhuis moet.
Phobias or fears: Ik ben echt super bang om in het donker door een bos te fietsen. Krijg er nu al de rillingen van!
Quote from a movie: Dat zijn dingen die ik nooit onthou! Ga maar eens even mijn leukste films terug kijken!
Reason to smile: Ik lach best veel. Vooral als ik wakker word en mijn hondje bij mij komt knuffelen. Ik lach graag met mijn lieve vriendje en familie.
Siblings: Ik heb een broertje van 18!
Time you wake up: Als ik moet werken om 6.00 uur en anders rond 8.30/9.00 uur!
Underwear: Daar heb ik genoeg van ;)!
Very important date this year: Eeeeeeh…?? 2013 wel! Dan word mijn lieve moeder 50 en heb ik alweer 4 jaar met Tim. En ik hoop volgend jaar een leuk huisje te vinden!
Worst habit: Ik ben mega rommelig, ik heb zo’n hekel aan opruimen. Gek genoeg ben ik dan wel weer georganiseerd.  
X-ray’s you’ve had done:  ik denk dat ik op een totaal van 25 kom, en dan de scan's en MRI nog niet meegerekend!
Yummy food you make: BIEFSTUK! I love it!
Zoo animal: Mijn lievelings dier is de Olifant! Ik ben gek op die beesten. Niemand kan zo stevig in de “schoenen” staan als een Olifant. Op moeilijke momenten heb Ik dat in mijn achterhoofd.

Hopelijk vonden jullie dit een leuke ABC tag. Ben benieuwd of jullie meer van deze persoonlijke-tag op mijn blog willen zien?

1 opmerking: