donderdag 30 augustus 2012

Nagel and Eye of the day



Vandaag voor jullie een Nagel en Eye of the day. Hier heb ik een nagellak op waar ik echt super gek op ben. De kleur is geweldig en glittert mooi, vooral in het licht. De ooglook heb ik gemaakt met het Catrice pallette en de eyedust van Make Up store. 


Nagel:
Nagellak | Diamond | Hema | limited editon van kerst 2011


Ogen: 
Catrice cosmetics | Absolute eye color | 010 The season's Must have | gekocht in de opruiming voor €2,50 |Ik heb de donkerste kleur voor in mijn arcadeboog en de lichtste kleur voor onder mijn wenkbrauwen gebruikt.

Make Up Store | Eyedust | In de kleur Angel | kost € | Deze kleur heb ik op mijn bewegend ooglid aangebracht. 

Catrice cosmetic | Liquid liner waterproof | 010 Don't leave me! | Kost €3,79 | Lijntje boven mijn ogen. 


Wat vinden jullie van deze Nagel en Eye of the day look?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten