zondag 26 augustus 2012

nagelswatches: Catrice


De drie kleuren van Catrice vond ik in mijn angel stash en zal ik vandaag voor jullie swatchen. Zelf vind ik dit erg mooie kleuren voor op dit moment, en natuurlijk de lakjes van Catrice zijn erg fijn en goed betaalbaar. De dekken met twee lagen heel goed, zie hieronder voor mij foto's 


Deze mooie zacht paarse kleur vind ik persoonlijk heel er mooi. Ik ben gek op paarse kleurtjes en is makkelijk te combineren met mijn kleding omdat ik veel zwart/grijs draag.


Dit vind ik zelf een heel mooi shimmer roze kleur alleen niet voor op mijn nagels. Omdat deze kleur een beetje doorschijt vind ik het mooier als je deze lak op doet als je ook mooie lange nagels heb en dit heb ik niet. De gloed is wel echt geweldig vooral met licht.


Zoals jullie wel weten is dit een kleur die ik heel graag op mijn nagels heb. Dekt mooi is goed te combineren. I love it! 



Zoals ik hierboven al gezegd heb, heb ik overal de kleur twee keer aangebracht en de nagellak dekt dan goed. Deze nagellak droogt snel en heeft een fijn kwastje waardoor het makkelijk aanbrengt. 

Wat vinden jullie van deze kleurtjes, en welke vind je het mooiste ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten