zaterdag 25 augustus 2012

Unboxing: beautybox juli/augustus


Gisteren al de Glossybox en vandaag de Beautybox, wat een feest! Lijkt wel alsof ik jarig ben met al die leuke ingepakte "cadeautjes" 
Na twee maande gewacht te hebben werd vandaag de Beautybox bezorgd. Dit omdat er in Juli geen Beautybox uitgebracht is omdat ze er een groot BIG SUMMER SPECIAL van hebben gemaakt. Er zijn in totaal drie verschillende boxen samengesteld, dus ik was erg nieuwschierig naar mijn versie. 


De producten die in mijn Beautybox zit:

- Declor | Systeme corps Lait Hydratant | 50ml | full size €35,00 / 250ml
- Tony&Guy | Damaged hair Shampoo | 50ml | full size €9,99 / 250ml
- Tony&Gus | Casual Sea Salt Spray | 75ml | full size €12,99 / 200ml
- Nivea | Creme Soft Peeling | full size €4,99 / 250ml
- Drs. Hans Schreuder | HPO-body cream | 25ml | full size €34,50 / 200ml
- Drs. Hans Schreuder | Scar treatment cream | 5ml | full size €34,50 / 50ml
- Lookx | Lipgloss | mini €5,95 | full size €17,95
- Lookx | exclusive eyeliner Brown | full size €17,35


Naar deze creme ben ik erg benieuwd. De creame ruikt heel erg lekker, het heeft echt een geur van body milk maar dan heel leukker. De texstuur van deze creme is echt heel erg fijn en hij smeert heel fijn uit. Deze ga ik zeker uitproberen. 


Naar de Shampoo van Tony&Guy ben ik erg benieuwd. het belooft je haar te reinigen en verzorgen van beschadigdhaar zodat je de ideale basis voo allerlei looks. Deze ga ik zeker proberen. Wat ik wel jammer vind is dat er geen conditioner bij zit.
De sea salt spray zat natuurlijk al in de Glossybox en deze heb ik toen ook en aantal keren uitgeprobeerd. Persoonlijk vind ik dit geen fijn spul. het maakt mij haar maar een klein beetje stug, maar je ziet geen verschil. Ik krijg hier zoals het product zegt geen volume en warrige beach look van. 


Naar dit product van nivea ben ik erg benieuwd. Ik vind het altijd leuk om lekker betaalbare producten uit te proberen en vooral als het dan ook nog eens een scrub is, HEERLIJK. De geur is erg lekker en er zit een fijne scrub in van verfijnde micro scrubs. Dit is een reinigende en verzorgende schrub. Het verwijderd de dode huidcellen en zorg voor een mooie en zachte huid. Ik ben benieuwd!


De producten van Drs. Hans Schreuder ken ik helemaal niet, maar toen ik las dat er een creame voor littekens bij zat was ik heel erg benieuwd. Na mijn schouderoperatie en aantal jaren geleden heb ik een heel groot litteken gekregen op mijn schouder, erg lelijk vooral als ik hempjes aan heb. Deze ga ik dan ook zeker uitproberen en hier horen jullie zeker meer over. Verder zit er nog een HPO body creame bij. Deze creme is voor verzachting en bescherming van het hele lichaam. De creame ruikt niet heel sterk maar smeert erg fijn op je lichaam.


Als laatste wat in mij box zit is een mini lipgloss en eyeliner van het merk LOOKX. De mini lipgloss kan je aan je bijvoorbeeld aan je sleutelbos hangen. Helaas is dit niet echt mijn kleur en zal deze daarom aan mijn moeder geven die wel van deze kleur houd. Ik zal daarom ook aan haar vragen hoe de lipgloss is. Op het kaartje staat dat de speciale formule zorgt voor een 3D-effect, de mond word direct voller en de lippen zullen glanzen. Verder is de lipgloss verreikt met vitamine A en E. De lipgloss is er in 9 verschillende kleuren. De eyeliner van LOOKX is in de kleur bruin. Deze kleur draag ik zelf nooit maar ik weet al wel met welke oogschaduw ik deze ga combineren. Ik heb deze op mijn hand gedaan en heb er al van alles mee gedaan en het zit er nog op. De pigment van deze eyeliner is echt super goed en mooi. 

Ik ben zoals je hier boven leest naar sommige producten echt benieuwd. Persoonlijk had ik wel wat meer van de Beautybox verwacht, maar er zitten leuke producten in om te testen. Wat vinden jullie van de Beautybox?

Wil je zelf elke maand de Beautybox ontvangen, en leuke producten uitproberen? Neem dan een abonnement op de Beautybox en ontvang elke maand 5 beauty miniaturen voor €12,50 per maand (maandelijks opzegbaar). Ga naar beautybox.nl. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten